sâmbătă, 21 iunie 2008

Mici regrete


..................Mi-as fi dorit sa fac mai mult...mi-as fi dorit sa fi spus totusi ceva atunci,sa nu las totul asa.De ce oare facem lucruri,luam decizii si apoi le regretam??Pentru ca ne e frica poate sa facem ceea ce vrem?Ne e frica de consecinte?De ce ne limitam sa facem doar ce trebuie??...poate ca inca mai zace in mine o urma de regret,doar o mica urma,pentru ceea ce ar fi fost,pentru toate care s-ar fi schimbat,si poate regret atitudinea mea lasha,de neputinta.Ma consoleaza un oarecare gand ca am facut asta pentru ca asa m-am simtit fericita.Si am fost totusi fericita doar pe moment...o fericire care a trecut usor.Si de abia cand a fost prea tarziu am realizat ca...am dat cu piciorul unor lucruri care mai apoi mi-au lipsit....

Niciun comentariu: