joi, 19 iunie 2008

Or sa-mi lipseasca...

S-au dus 8 ani din viata mea...fara ca macar sa pot realiza...sa pot opri macar o secunda in loc ca sa mai retraiesc clipe ale unei copilarii agitate,fabuloase...Ce-a mai ramas din toate astea??Prea putine amintiri,ganduri,sentimente,un cos cu trandafiri si...un prieten.Restul se pierde undeva in negura timpului;restul e doar o picatura de ploaie.Acum ma asteapta ceva nou,necunoscut.
Inca mai port,parca impregnat undeva in mine,parfumul inocentei unei eleve,care odata,isi imagina cu emotie si exaltare experientele ce le va trai in acei 8 ani petrecuti intr-o scoala.
Dupa 8 ani,ma vad din nou,in fata unor experiente pe care mi le imaginez ca le voi trai timp de 4 ani de acum incolo,intr-un liceu.Diferenta e ca nu mai sunt copila aceea!!Unde a ramas??Este si acum...undeva...inca isi traieste intr-o stare de surescitare copilaria,copilaria pura,naiva...pentru ca nimic nu se termina.
Si peste 4 ani o sa o iau de la capat.Oare ce se va mai intampla pana atunci??Ramane de vazut...Acum,am 3 luni de vacanta care ma asteapta.Then,we'll see.:D

2 comentarii:

miraflores spunea...

"si...un prieten"...depinde la ce te referi. Poate nu e un prieten...poate e mai mult...dar daca te gandesti la sensul "adevarat" al cuvantului...prieten...si la scopul cu care a fost folosit...eu zic ca ai ramas cu o multime de prieteni...copilaria poate nu mai era asa de "agitata,fabuloasa" fara ei..si amintirile sunt multe...incearca sa-ti amintesti...si cu siguranta ca si de acum incolo va fi la fel de frumos...

Unknown Girl spunea...

Adevarul asta este..ca fara multi dintre ei nimik nu ar mai fi fost la fel...insa cuvantul "prieten"...e un cuvant mult prea mare pt ce reprezinta pers din jurul meu...si poate sunt prieteni pe care nu i-am descoperit...prieteni pe care o sa-i descopar mai incolo...