miercuri, 10 septembrie 2008

No title


N-are titlu.Postul asta n-are titlu.Si ce?Nu i-am pus titlu pentru ca nu scriu despre ceva anume,incat sa-l pot denumi in vreun fel.N-am vreo inspiratie deosebita in momentul de fata deci e de asteptat.
Astept,asadar,cu nerabdare inceperea scolii caci acasa nu mai e de stat!Plictiseala cat poti vedea cu ochii.Nu te mai atrage nimic.Ti se pare orice iti place deja facut,si ce mai ramane,evident,nu-ti place.Deci rezulatul e acelasi: Te plictisesti...
Incepe sa se faca cunoscuta si venirea toamnei...Oh...de-ar continua asa!!!!Imi plac la nebunie zilele mai reci,si asa mohorate cum sunt.E un soare amar,palid,si dulce.Nu mai e ca lunile trecute,dar il ador asa cum e acum.
Zace in sufletul meu curiozitate...si un usor entuziasm.Parca as fii un copil care tocmai asteapta sa paseasca pentru prima oara pe poarta scolii.Si cu toate astea sunt si emotionata,si putin reticenta.O fi normal!...
Nu-mi vine sa cred ca imi storc creierii ca sa pot scrie ceva.Sa leg acolo cateva cuvine care ar presupune ca inseamna ceva.
Eu: "Am nevoie de ajutor!!Unde e inspiratia mea??"
Vocea din capul meu: "Habar n-am!"
Eu: "Daca nici tu nu ai,cu atat mai putin as avea eu."(monolog-dialog scurt)
Deci.....e nashpa.Rau de tot.Oricum,un om nu e suficient geniu incat sa fie geniu tot timpul.PUNCT.

Niciun comentariu: