joi, 25 septembrie 2008

I am ready



"Simt un gust amar...simt un miros de tutun,amestecat cu mirosul de bautura ieftina si de asfalt umed.Simt mirosul toamnei reci si triste.Undeva la un colt de strada,sunt si eu.Astept....astept probabil sa te vad iesind de undeva.Macar sa-ti vad chipul...Stiu ca doar vei trece pe langa mine,lasand in urma parfumul ce pana acum a fost un alt oxigen.Stiu ca defapt nu esti tu,e doar o iluzie creata,de care m-am agatat si ma agat in continuare,e doar un vis micut care iti tine locul,e "fiinta" colorata in alb si negru care sta undeva,in penumbra...ingerul din cosmar.Tu defapt esti mult prea departe...
Si totusi tremur de fiecare data cand imi imaginez ca te vad.Nu stiu de ce.Simt un curent pana la cel mai mic atom din corp.Poate pentru ca sunt eu o victima nesuspecta al intunericului si a luminii din jurul meu,de care tu esti responsabil.Simt o neliniste,pentru ca oricum stiu ca suflarea ta se va pierde in neant.Si te pierzi si tu odata cu ea."
Imi place sa cred ca vei ajunge sa memorezi ce e scris mai sus la un moment dat,si ca vei citi asta de atatea ori,numai pentru ca ti se pare ca fiind o noua radiografie a sufletelor noastre.Se va potrivi odata...
Inainte de toate...incerc sa-mi tatuez in minte si in suflet radiografia lucrurilor simple,dintre noi doi,in timpul in care a trecut.Mai stii ca am zis ca ador lucrurile simple??Defapt mi-au ramas intiparite in memorie doar lucrurile astea,tocmai fiindca sunt asa de simple,minuscule...Mai stii baietelul acela care se plimba in parc in "bicicleta-masinuta" cand stateam pe banca,si se uita gales la mine mereu cand trecea prin fata noastra??Suradeam de fiecare data cand il strafulgerai cu privirea doar pentru ca...iti privea "copilul"."Copilul tau frumos"...asa ma alintai.M-ai crescut,asa e,m-ai facut sa-mi indrept toata fiinta mea catre tine.Tin minte fiecare joc de sah,sau table pe care l-am jucat si noi...ca "batraneii".Tin minte si ca ma lasai mereu sa castig...As sta sa scriu tot ce-mi trece prin minte insa...nu e suficient loc.
"Acum sunt bine,sunt pregatita...sunt pregatita sa vad urmele-ti stergandu-se usor...sa vad cum te pierzi printre oameni...doar mai vreau odata sa gust din otrava buzelor tale"

Niciun comentariu: