duminică, 14 septembrie 2008

Pitzipoance de liceu si toamna = TRIST



Asa se pare.In urmatorii 4 ani va ploua cu pitzipoance,pitzipoanci,loviti sau nu fix in freza de curentul emo,caci astia zac pe bancile liceului.Astia sunt imprastiati prin Romania si se presupune ca ei ar fi viitorul.Vorba celor de la ORANGE: "Viitorul suna bine!"...defapt nu prea suna cu astia,dar silence please.
Asadar,si prin urmare ma pregatesc si eu cu de toate caci de maine ma numesc elev level 9.O fi asa mare filosofie?Caci ma uit in jur si cei tot de level 9 par suparati ca s-a terminat vacanta insa pe deoparte sunt foarte fericiti ca incepe scoala.Si da,sper ca stiti ca ma refer strict la pitzipoance si pitziponci,caci ei de abia asteapta sa gaseasca acul in carul cu fan,sa-si gaseasca sufletul pereche si evident,gagici si gagii cu covrigi in coada.Pacat...
Cam asa suna acest "viitor".Supppeeerrr...Incerc sa nu-mi bat capul caci prapadesc neuronii pe cine nu trebuie.Mai mult ma amuza decat sa ma enerveze.Numai cand ma gandesc la toate frezele masculine intinse cu placa,la toti conversii colorat patratzos,si la toate hainele colorate patrazoase stridente,imi vine sa rad.Deci da...mai ales ca pe sub frezele acelea totul suna a gol.
Acest post ii este dedicat in totalitate unei persoane care ca si mine,detesta tot ce tine de urat,najpa,pitzipoance,pitziponci,prost,fara gust,penibil.Se simte ea...Restul daca vreti nu cititi.

2 comentarii:

Liceana spunea...

e trist ce li se intampla...:)):))...rau imi pare pentru ei...:-j...."scumpixxxxx!!!!".....deci ma calca pe nervi....numai cand aud cuvantul asta.....imi mor 5 neuroni...

just a dreamer spunea...

e jenant..am auzit eu o chestie de genul asta de eram pe jos, la propriu, pentru ca eu atunci cand sunt amuzata nu prea ma mai tin bine pe picioare..doamne mare e gradina ta:))