vineri, 15 august 2008

Blog sweet blog


Nu am mai publicat pe blog,cred,de vreo saptamana.Chiar mi-era dor.Da,mi-am permis si eu sa-mi iau "concediu",cum s-ar zice.Ca atata timp cat stau intre aceiasi 4 pereti,desi sunt in vacanta,tot n-are farmec,insa am mai vorbit despre asta.Fusei si eu ca tot omul la mare,sa ma relaxez,sa imi colorez pielea,si sa ma balacesc in mare.Din astea 3 prima s-a implinit intru totul,ca de bronzat nu m-am innegrit asa cum vroiam(sunt mai bronzata pe partea posterioara a corpului decat pe cea inferioara),si de balacit in mare nu m-am balacit(ca era prea murdara apa,eah,un mic detaliu,nesemnificativ,sa zicem).In rest,toate bune si frumoase,"concediul" a fost reusit.Ce sa zic,era de asteptat,fiind in mamaia,sa intalnesc multe pitzipoance,multe dume...poze stupide...ce sa mai...deja se stie.

Niciun comentariu: