duminică, 24 august 2008

Reborn




"Incerc sa-mi limpezesc putin gandurile...se aud de afara urletele jalnice,salbatice ale vantului.vine parca sa rascoleasca totul inauntru,sa imprastie ramasitele a ceea ce credeam ca exista in mine.Ramasite...asta a ramas...regret.
A existat odata totul,a fost odata totul posibil...am c rezut odata in ceva.E distrus tot zidul ce-l stiam odata construit.Ma credeam actor.Si am fost actorul unei piese inexistente,unei piese care s-a metamorfozat in nimic.
As vrea sa metamorfozez totul.Sa nu mai fie nimic la fel.
Aud parca venind asa,din neant,aceeasi replica:"Uita-te la ce ai facut!"...Ce-am facut?Am facut doar ce mi-a stat in putinta.Doar ceea ce puteam,si stiam sa fac.Sa tac.Sa zabovesc neputincios in fata unor lucruri atat de simple poate...Si am gresit.Si am fost pus la pamant.Am fost trezit la realitate.
Am pretins a fi ceea ce nu sunt.Si asta a fost cea mai mare gresala a mea.O sa se schimbe...totul si nimic!Voi renaste...mai bun...cu noi sperante si noi vise."
Stiu ca vei folosi cuvintele astea cum vei vrea.

Niciun comentariu: