duminică, 31 august 2008

Fuga prin porumbi!!!A venit toamna!!!



Ahh...in sfarsit a venit toamna.Mai mult sau mai putin asteptata,timpul nu s-a oprit nici de data asta,nici macar pentru o secunda,si au trecut ca un fum,3 luni de zile,o vara intreaga!A mai trecut una!Si acum incepe o alta toamna...alte ploi...alte frunze cazute...
Odata cu toamna asta incepe si viata mea ca eleva de liceu.Imi aduc aminte cum la primul meu post,care a coincis cu inceputul verii,pomeneam de liceu,de tot ce va fi "nou".Iata ca a sosit acest "nou".Si ma simt pregatita pentru tot ce ma asteapta!!
Deci sa fugim prin livezi,prin porumbi,sa ne bucuram de soarele care a mai ramas,si de cerul albastru caci nu se stie cand il vom mai revedea pana la urmatoarea primavara!Si sa iubim si toamna!caci e frumoasa...Are si ea atatea taine,atatea cantece,poeme spuse in aurul frunzelor...E o stare de optimism pe care ti-o insufla.Si totusi iti insufla si nostalgia ploilor...Ploile imi aduc aminte de poezia Anei Blandiana "Descantec de ploaie",ale carei versuri le voi publica pentru ca mi se par...deosebite.Poate o sa vi se para si voua.

Niciun comentariu: